Praktické informace pro nové klienty

Tajemství postupu vpřed spočívá v tom, že vyrazíme…

 

Teď už víte, jak Vám mohou nabízené služby pomoci a sami si určíte, kdy by bylo nejlepší začít pracovat na Vašich obtížích nebo se dostavit na psychologické vyšetření.

Kterou službu jste si vybrali?

Není nic jednoduššího než se objednat.
K psychologické konzultaci nebo na vyšetření se můžete objednat telefonicky, SMS zprávou, emailem či online objednávkou tj. vyplněním formuláře na těchto webových stránkách. 

Objednat můžete pouze sami sebe, případně sebe s partnerem, kdy i on s návštěvou poradny souhlasí. 

  • Není možné objednávat jiného člověka, který má podle vašeho názoru problém. 
  • Není možné objednávat jiného člověka, který podle vašeho názoru může za váš problém.

Kdy chcete přijít?

Provozní doba poradny ALLAGI je určována rezervací termínů klienty. Osobní návštěvy psychologické poradny probíhají pouze po předchozí domluvě. Po dohodě je možné služby za příplatek poskytovat a využívat během víkendů i státních svátků.

Dodržujte prosím termín a dostavte se přesně v objednaný čas, dříve se Vám opravdu nemohu věnovat.

Zrušení rezervace termínu nebo možnost jeho změny (přeobjednání)

Objednaný termín je oboustranně závazný. Není etické se objednat a bez omluvy následně nepřijít  – blokujete tak čas, ve kterém mohu pomoci někomu, kdo je již rozhodnutý a služby opravdu využít chce.
Zrušení závazné rezervace termínu případně změnu termínu (přeobjednání) můžete učinit nejpozději 24 hodin před jeho začátkem telefonicky, SMS zprávou, emailem či online objednávkou tj. vyplněním formuláře na těchto webových stránkách.

Pokud se bez prokazatelné a včasné omluvy nedostavíte na závazně rezervovaný termín, propadne Vám finanční záloha v ceně jednoho sezení nebo Vám bude účtován storno poplatek ve výši 100% ceny jednoho sezení.

V případě zrušení termínu ze strany psychologa budete nejpozději 24 hodin před jeho začátkem kontaktováni buď telefonicky, SMS zprávou, emailem nebo jiným domluveným způsobem a bude Vám nabídnut náhradní termín.

Jak se do poradny dostanete?

Poradna sídlí v 1.patře obytného domu na ulici Bayerova 24, dům je situován přímo naproti vchodu do supermarketu LIDL. Vzdálenost od hlavního nádraží popřípadě z centra města je časově cca 10 minut, chůzí pěšky od zastávek MHD (Pionýrská, Zahradníkova) cca 2 minuty. U vchodových dveří vlevo zazvoníte na zvonek s nápisem ALLAGI.

Úhrada služeb

Nepracuji ve smluvním vztahu se zdravotními pojišťovnami. 

Poradna ALLAGI poskytuje veškeré svoje služby za přímou úhradu, neboť je známo, že přímá platba za psychologické služby zvyšuje motivaci klientů a efektivitu psychologických postupů. Tato forma zabraňuje zneužívání psychologické pomoci lidmi nemotivovanými k léčbě a tedy i dlouhé bezvýsledné péči.

Platba za služby se provádí v hotovosti, klient obdrží příjmový doklad. V předem dohodnutých případech může být předplaceno určité množství konzultací.

V případě pravidelné spolupráce bývá na začátku od klienta požadována finanční záloha ve výši 100 %  ceny jednoho sezení. Tato záloha bude navrácena na konci spolupráce, popřípadě použita jako úhrada posledního dohodnutého sezení anebo propadne v případě neomluvené absence.

Nepřijímáme platební karty.

Nedaleké bankomaty:

  • Česká spořitelna: Lidická 960/81, OC Meta Lidická, 602 00 Brno
  • Komerční banka: Kounicova 46, 602 00 Brno-Královo Pole
  • ČSOB: Šumavská 525/33, 602 00 Brno-střed
  • FIO banka: Veveří 2581/102, 602 00 Brno-Žabovřesky


Nabízené služby